Dag 10 Av Panda!

Kära läsare!
Guuud vaknade av att Tant Berit ringde vid halv 8 imorse och sa att Lizzie var helt galen och att jag måste komma och ta ut henne. Sprang till stallet på rekordsnabba typ 5 minuter, idag kväll tog det tydligen en halv timme för mig och Niko att gå hem. När jag kom till stallet stod Berit och passade Lizzie för hon inte hade vågat lämna henne själv, omtänksamt iaf. Endligt Berit hade Lizzie vart galen och stått på bakbenen i en halv timme, sen hade hon vält sina två hinkar som de hade vart luzern i, endligt Berit hade hon sprungit ner dom? I den lilla boxen, aja, hon fick iaf en morot och fick på sig regntäcker också gick vi ut, Hon blev iaf glad över att komma ut till sina komoisar och galloperade iväg till dom som stod i andra änden av hagen, När jag kom hem somnade jag och vaknade vid 13.oo av att nicole vaknade, endligt henne var vädret "normalt" som vandligt men sen fan kom regnet. Vi stannade inne till typ 5 och sen gick vi till stallet. longerade vilket gick bra. longerade ganska länge, hon var lite seg i igång övergångarna till trav i början men de blev mycket bra mot slutet, sen gick vi en lång promenade bakom stallet och kollade runt. myyys. Kom hem för en dryg timme sen efter att vi hade tagit in dom för natten. nu hade jag laddat upp med massa glass men kolasås, banan, grädde och maränger.
Ska slagga snart för ska gå upp tidigt imorgon och ringa och boka vaccination för Lizzie och Richard.
På återsende,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0