Dag 11

kära dagbok!
gick upp vid o8.oo idag och bokade vaccinationstid, de var upptaget sjukt länge innan jag kom fram -_-. Sen försökte jag väcka nicole för jag hade tråkigt och ville gå till stallet vilket gick åt skogen. Tillslut ringde iaf berit och väckte oss. 1 timme senare var vi i stallet och Nicole fick höra att Bosse (hovslagaren) inte hade tid att sko Richard fast de hade bokat! Gissa om Nicole blev sur. Men imorrn kommer iaf en lärling, tant berit sa att han va duktig så jag får hoppas det! Vi smörjde allting vilket tog typ 3 h och sen skrittade vi ut  barbacka med hästarna. Jag skrittade varvet runt i skogen och nicole skrittade tillbaka och duschade och tvätta Richards ben. Travade på volten efteråt, gick över förväntat, mkt högerställning vilket faktigst gick riktigt bra, Nu ska vi till nynäshamn och äta middag. :)
Ha det så bra trogna läsare!
pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Braaaa Anndao! Jobba högersidan! Kram*

2009-07-09 @ 10:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0