Dag 15 av Anndao

Haha, som vadligt fick jag vänta typ 3 O.C avsnitt innan Nicole vaknade.. snark! Ridningen gick överförväntat, Red ut och hon var skiiit pigg, När vi skulle gallopera drog Sanna iväg, eller aa Sannas ponny iaf, Lizzie efter innan jag skulle ta tillbaka då hon stannar och börjar stegra och hoppa runt, Kom iaf framåt sen i en LÅNGSAM SANSAD gallop :D. Hon var helt uppspelt när vi kom fram till Sanna och hoppade runt. Kom iaf till ängen och tänkte trava lite över den, Nicole och Sanna drog iväg och Lizzie började hoppa runt igen. Malin väntade iaf på mig och när vi kom mot mitten red Nicole och Sanna dressyr så de gjorde jag också ett tag, åh ja, de gick jätte bra efter ett tag, i början var hon fortfarande lite hoppig men efter ett tag blev hon jätte fin, spec höger faktigst, men jag red mest i höger också.. hm, Förlorade även en trav tävling över ängen mot Sanna, eller snarare uteslöt mig eftersom vi råkade gallopera lite.. -_- , På dagen när jag stod vid hagen kom de en man och en kvinna som tyckte Lizzie var söt och såg välvårdad ut ? hehe Sen fick hon sin baksko fast satt idag också :) mycke som har hänt,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0