dag 16 & 17

Hej!
Igår blev hästarna vaccinerade. Lizzie mot hästinfluensan och Richard botulism. Anndao sa att Lizzie har sprutfobi, guess not. hon tog bara ett steg sen var det klart. Richard däremot var inte lika lätt, han hoppade omkring och stegrade och höll på dumma sig. Han va inte ens rädd utan han bara fjantade sig. Min lilla tönt :)
Sen åkte vi in till stan eftersom Sanna skulle ha fest på kvällen. Det var kul men inte så jättemycket drag precis men men. Jag & Anndao kom hem vid 2, vi sov hos hennes mamma i mälarhöjden.
Idag träffade jag Hannah och jag ska eventuellt åka till Öland i början av Augusti i 4-5 dagar. :) Anndao red ut på Lizzie och Richard ståd idag.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0