Dag 18

hej trogna läsare?! har inget att skriva förutom att Sanna och Malin överraskade oss med hästarna och väckte mig! Fast jag blev väckt av Klara kvart i 6! tänkte skriva lite om min häst eftersom jag har tråkigt just nu och har ingenting att göra.

Han heter Richard Geere valack född 2004-04-04. Ca 162 cm, skimmel. Pappa är Rambo 910 och mamma Pretty Woman. Jaguar, Abbe, Parnass finns också i hans stam. löshoppar lätt 150 cm. Richard har en halvsyster som heter Julia Roberts. Han hoppar jättebra och fin teknik. Han är lättlastad. Vi hoppas starta nån liten hopptävling, klubbtävling då. Eftersom han aldrig har tävlat förut så vet jag att det inte kommer bli lätt. Vi har också ännu mycket träning kvar då han är grön i hoppningen. Han kan byten samt skänkelvikningar. en trevlig och känslig häst. Vi köpte honom av Karin Friman Karlsson som föder upp svenska varmblod. Hon säljer endast unghästar. han blev min 24 februari 2009 och kom till oss 26 februari. Han åkte buss ända upp till stallet från Markaryd i hamlstad(?) Alla deras hästar har kändis namn. Världens bästa & sötaste häst!!
http://stuterivildhasten.com



Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Tack för tipset Limahl är ju fortfarande ganska ung så det är därför jag har fått som vana att rida med händerna brett isär ;P

2009-07-15 @ 21:18:42
URL: http://jennifersumar.blogg.se/
Postat av: nicole

Sv: ehe jo jag förstår. Jag hade ingefär samma problem förut :P

2009-07-15 @ 22:45:14
URL: http://richardochlizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0