Dag 9

Kära dagbok!

Dagen började för min del vid 6 när jag gick upp, fixade mig och fick sjuss med Nicoles halv bror till Västerharninge station, Mötte upp Hanna i stan och fixade lite ärende, Sen mötte vi upp tess och Lunchade och shoppade lite! Vid 14.oo Mötte jag upp Tuva och hennes mamma, pappa och farmor som jag skulle åka med ut till Lizzie! Vid den tiden fick jag även livstecken från Nicole som vaknade halv 2 :O Tackar gud för att jag inte var kvar hemma, hade typ hoppat i sängen från kl 11.oo  =P, Tuva gjorde iordning Lizzie som var väldigt trött när hon gick in från hagen, vilket hon även var igår men hon piggade upp sig när vi började skritta ut sen (igår). örst red jag för Tuva, det gick bra, Tuva är helt grym instruktör! Sen sa hon lite saker jag skulle göra mer och tänka på vilket var väldigt bra och sen red hon. De är helt sjukt hur fin Lizzie är när hon rider, När vi nästan var klara kom Nicole upp till stallet, hon skulle rida Richard, Jag gjorde iordning Lizzie för Tuva och dom hade lite brådis hem så hon stod och myste lite med Lizzie tills hon åkte hem. Richard känndes lite trött men va ändå väldigt fin. han hängde lite mer än vad han brukar i vänstervarv, krävde dock inte mycket alls av honom när Nicole red och Tuva sa att Lizzie borde stå inne några nätter nu vilket det även var tänkt eftersom det kommer bli regn dom kommande dagarna. Nu kom vi precis hem från stallet efter ha tagit in och fodrat Lizzie. Richard fick stå kvar i hagen för dom stack precis när vi kom till hagen men jag lyckades fånga Lizzie iaf! :) Nu ska vi snart sova!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0