Dålig uppdatering?..

Hej hej!
Dålig uppdatering ?  Något kanske.. iaf
Onsdag blev de dressyr/ markarbetet? travbommar iaf, Nicole lekte ridläare och det gick välsådär tillochfrån, lite flumm iaf, strängare har man väl vart med om.. Fick iaf komentarena " det är lättare att rida dressyr om du har kortar tyglarna och inte rider på långa tyglar" och " de är längre väg om du rider ända ut till staketet" haha hmm. men det gick iaf bra, hon tyckte det var väldigt jobbigt mot slutet tror jag, och hon blev väldigt motsträtig när jag skulle trava, det känndes som att sitta på en seg B ponny som inte går frammåt.. men Tuva hjälpte mig med de sen, telefoner är bra! ska vidio filma och skicka till henne också, mkt bra.
Torsdag då? Longerade På lilla volten, riktigt fin faktigst, hm finns inte mkt mer att säga om de :P
Fredag, Red ut med Sanna och Malin, hon var lite konstig, jag vet inte riktigt.. Kännes inte så bra faktigst..
Lördag blev det vila vi gick en liten sväng och åt massa grös utanför hagen..
Lite bättre uppdatering iaf, på återsende,
Anndao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0