nattbloggning

hej alla vakna!
Alla här hemma sover förutom jag och hunden. jag är inte alls trött! Men iaf, Klara kom hit idag! :D Jag red richard idag och det gick ganska bra fast ahn valite tung i handen i högervarv och i vänster var han mycket bättre. I galoppen var han jättefin och jag fick lite hjälp av Klara. ett tips: rid ALDRIG i vanliga skor och mjukisar! fyfan, det västa någonsin. Det var så jobbigt att rida i det. Egentligen skulle jag ju bara skritta ut men så blev det ju inte eftersom jag kände suget efter att galoppera och trava. Men nu ska jag nog ta och försöka sova eftersom annars kommer jag vakna jättesent imorrn och bli väckt jättetidigt av dessa flickor!
pussss

bjuder på en bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0