Sammanfattning , Anndao

Torsdags: blev in till stan på morgon, började dagen med en frukostfika med Hanna och Lollo i Västertorp skit trevligt, blev lite skit och sommar snack, miss it! Sen kom mamma och hämtade mig och körde mig mot granngården för att köpa kraft till Lizzie, Svängde förbi Tuva på vägen och när jag stod utaför porten och väntade på att Tuva skulle öppna insåg jag till min förvåning vilket jag tyckte var lite häftigt att det fanns en T Engman i huset haha sen kom jag på att det var Tuva jag väntade på haha. smaaart där! Fick iaf Lizzies pass ( de var därför jag äns åkte in till stan, för att hämta de) och sen åkte vi vidare till Granngården. Stannade på City Gross efter och handlade mat och sen åkte vi hem och åt Lunch. Mötte upp Pernilla och Emma och drog hem till pappa sen, har inte träffat dom på sjukt länge så de var kul, han även passa på att hälsa på pappa. Mamma körde tillbaka mig sen, på väg ut började de regna så vi stannade vid stallet på vägen hem och tog in hästarna, eftersom de regnade stod dom längst bort så jag fick gå egenom hela hagen i jeans och  gympaskor, och ja de plaskade i mina skor efter bara några meter, det var värre än när jag och Tuva gick där första gången, Tog in och fodrade Lizzie och Richard och sen åkte vi hem, mamma stannade och pratade med nicoles mamam ett tag och sen åkte vi tillbaka till stallet för vi skulle hämta ett vintertäcke till Lizzie hemma när mamma ändå hade bilen och lämna kraften, Per kom hem med våra cyklar som har avrt på lagning så vi cyklade dit så vi kunde cykla hem sen. Red på vollten , känndes inte som om det gick så bra, har gått bättre, Lizzie var väldigt duktig iaf, men jag kände iaf inte att det gick bra. Fodrade för kvällen sen och åkte hem för att kolla på lite OC som jag lånade med mig av Hanna  :D,
Fredag: Gick vi upp och släppte ut hästarna, kom tillbaka vid halv 8 och träffade Sanna och Malin uppe vid hagen, byggde fram lite på volten för Sanna skulle hoppa och jag skulle longera över ett litet hinder, malin skulle hämta hästarna men misslyckades totalt  ;), hon red upp Lassie men dom andra följde inte med så vi fick gå ner och hämta dom sen, och dom vägrade att komma in då och prang bara iväg, skit söta men inte så kul när de är blött i gräset och man inte orkar jaga dom, longerarde iaf först över en upplagd bom, typ 20 cm max med chambongen, skit duktig och sen utan ett liten hinder typ 40-50 cm,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0